once again

once again

I`ll be waiting for U :]
once again

once again

I`ll be waiting for U :]

دلقک های قصر:/

بعضی حرفا اونقدر خنده دارن که... آره من دوسش دارم.و از نظرم جذابترین مرده.ولی محض رضای خدا یه کم فکر کنین.من لزبینم!!!!!-_____- دوسش دارم خیلی زیاد.توی این دوره ای که دوست داشتن برام معنی نداره دوسش دارم.اما حتی طرفدارش نیستم!!!یه دختری میگفت وقتی به صدای جونسو گوش میده شاد و آرومه...یکی میگفت هروقت یه شهاب میبینه آرزو میکنه یه بارم که شده جونسو رو ببینه...یکی نقاشیاشو گذاشته بود.همش طرح از صورت جونسو...واقعا در برابر اینا میتونم بگم حتی طرفدارشم؟؟شاید من دوست داشتنو بلد نیستم.....نه دوست داشتنو نه هیچ حس خوب دیگه ای رو... اما اینو میدونم...اون بهم حس خوبی میده...حس امنیت...حس آرامش...حتی لبخند...حمایت...یه حرفایی هستن که نه به آهو میتونم بگم نه سها نه هرا...اما به جونسو میگمشون... دلم براش تنگ شده:)کاش سرنوشت جور دیگه ای بود...کاش حد خودمو میدونستم.میتونستیم بهترین دوستای هم باشیم.کاش من جای تو بودم میا...کاش خواهرش بودم...هرروز باهاش حرف میزدم بهش تکیه میکردم بهش نگاه میکردم و لبخندشو می دیدم...کاش میشد همین الان همه چیزو تغییر داد...اما جونسو هم آدمه نه؟...یه حد تحملی داره...نمیخوام مثل نگین باشم واسه همینه چیزی نمیگم...اون الان خوشحاله و عادت کرده...با اینکه نایتمرو باور ندارم اینو نتونستم انکار کنم...فرماندهمو نتونستم انکار کنم...مردمو نتونستم انکار کنم...شاید اینم یه گوشه از توهماتمه...یه توهم آرامش بخش... جونسو کاش میتونستم محبتاتو جبران کنم:')
نظرات 9 + ارسال نظر
mia جمعه 8 تیر 1397 ساعت 17:43

چه میدونم! میخواستم بگم منو میشناسی خب خوشحالم کن! یادم اومد خودمم خودمو نمیشناسم!

mia جمعه 8 تیر 1397 ساعت 14:50

(((((::::::
خب حالمو خوب کن

امممممممممممم....چجوری؟!؟!

mia جمعه 8 تیر 1397 ساعت 00:18

تو چیه منو ترسناک میبینی؟ چیزی هست؟

دوست ندارم حالت بد باشه!

Hera پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 17:04

:)واسه همینه ترسناکی....

mia یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 15:30

من بدجنس نیستم که...اگه ساکتم واسه اینه که حالم خوب نیست(:

Hera یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 00:54 http://hera19021992.blogsky.com

اصن لازم نیست چیزی بگی که-.-
یهویی مهربون میشی ترسناک میشی...انقد ترحم برانگیز شدم؟!شایدم خل شدم
ذهنتو درگیر نکن:)حرفام همینا بود که گفتم...رک و پوست کنده:)هیچ عشق مخفی هم درکار نیست...کارم از دروغ گفتن گذشته نشستم منتظر مرگمم...تازه با خنده براش کری میخونم هوا خیلی خوبه نه؟دیروز عصر خواب پسرا رو دیدم...همشون داشتن ادای هوپی رو در میاوردن انقد بامزه بود...

mia یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 00:05

(:..اوممممم...هیچی نیست که بگم
...

Hera جمعه 1 تیر 1397 ساعت 23:30 http://hera19021992.blogsky.com

نظر خصوصی نداریم
بله هستم...چطور مگه؟

mahee جمعه 1 تیر 1397 ساعت 23:18 http://gahnegar.blogsky.com

خصوصی
ببخش که اینو میپرسم ولی میخوام بدونم واقعا لزبینی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد