once again

once again

I`ll be waiting for U :]
once again

once again

I`ll be waiting for U :]

No Wish

ازش دفاع نکن... قلبمو تیکه تیکه نکن:)) چیکار کردم که مستحق این مجازات باشم؟؟ فقط میخوام دردمو ببینی...میخوام تو نگاهت ببینم که عاشقمی...کافیه نگین...باور کن بیشتر ازین نمیتونم...تمومش کن:))تمومش کن ملکه ی برفی...یه روز تو پشیمون میشی و من یه حسرت تو دلم می مونه که چرا بیشتر تحمل نکردم تا شاهد فرو رفتنت تو آغوش یکی دیگه نباشم...اگه زنده بمونم حداقل نمی بینم...نمیخوام بمیرم...نباید بمیرم...طبق افسانه ها...روحم هرگز نمیتونه سفر کنه...زنجیر میشم به اونی که بعد مرگم هم عذابم میده:))هه...تصورشو بکن...داری به یکی میگی عاشقشی...اون همسر قانونیته...دوستت داره...به چشماش خیره میشی و منو نمی بینی که گوشه ی اتاق ایستادم و جیغ میزنم و صدات میکنم:))آینده اینه...آینده ای که با مرگ هم نمیشه ازش فرار کرد...تاوان چی رو دارم میدم؟:))اگه نایتمر واقعی باشه...بازم هردوی اونا توی هردو دنیا انقد زجر کشیدن؟:))یا مثل وامیه که براش باید چند برابر سود پرداخت کنی...
نظرات 1 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 22:57 http://reply.blogsky.com

.I'm sorry for you

who are you dear friend?you can't judge anybody's works.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد