once again

once again

I`ll be waiting for U :]
once again

once again

I`ll be waiting for U :]

من برگشتم^_^

و برای کنکور هیچی بلد نیستم:/شخصا حس میکنم هرچی میخونم یاد نمیگیرم...شما هم اینجوری این عایا؟! مثلا زبان هنوز گرامر نصفش مونده...دینی هم نصفش مونده...ادبیات هم تاریخ ادبیات مونده...عربی هم نصفش مونده...اصلا همه چی نصفش مونده-.-یکی به داد من برسهههههههه!!!!!!!میتلسم...نمیخوام برم شهر دیگه دلم واسه آریانا تنگ میشه!!!من برم درس...شاید یه چیزی یاد گرفتم!!!!16روز هم کمتر مونده.....
نظرات 1 + ارسال نظر
همیار رایانه سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 11:32

وبلاگ عالی دارید.
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، نصب بازی ها، دستگاه های پرینتر و فکس و سایر خدمات می باشد.
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد