once again

once again

I`ll be waiting for U :]
once again

once again

I`ll be waiting for U :]

بی هویت...

ذوق کرده بود از نبودنم...طفلکی رو انقد اذیتش کردم که کسی که دوستش نداره براش خوشایند تر از منه...باید راهی برای جبران باشه و من اون راهو پیدا میکنم...تا جایی که جنون بهم چیره نشه و حافظم یاری کنه ادامه میدم....ولی...کی گفته گریه کردن ممنوعه؟:))اگه هم ممنوع باشه خیلی وقته اختیار این اشکا با من نیست...خیلی وقته دنیا جای قشنگی نیست...خیلی وقته خدا هم مهربون نیست...و خیلی وقته شیطانم بهم وفادار نیست...سرد...پژمرده...بی هویت...از هویتم یه شناسنامه مونده و چندتا اکانت مجازی...دنیا دیگه منو نمیخواد...دیگه جایی ندارم:)ولی اینجا یکی هست که دوسش دارم...کسی که حتی اونم...دیگه منو نمیخواد:))
نظرات 7 + ارسال نظر
mia شنبه 9 تیر 1397 ساعت 21:59

داری خودتو گول میزنی چه فایده؟

Hera جمعه 8 تیر 1397 ساعت 09:16

بعضی وقتا هوشیار نبودن از تحمل بعضی دردا راحت تره...

mia جمعه 8 تیر 1397 ساعت 00:24

فعلا که هست...نباشه یه امید دیگه پیدا میکنی..این کاریه که انسان برای بقا میکنه

بقا...نه این کاری نیست که من می کنم...انتخابمو کردم...اگه کسی قرار باشه بمیره دیگرانن نه من....

Hera چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 23:08

باور....امید....دارم...اما به چی؟...اگه اونم بسوزه و خاکستر شه چی برام می مونه؟...

mia چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 22:00

من همیشه فقط سعی کردم امید داشته باشم و باور

Hera سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 16:25

من؟!منکه خوبم میایی...راستش حالم داره بهم میخوره از اینکه همیشه غمگینم...حاضرم حتی یه مصیبت بزرگتر پیش بیاد از این یکنواختی بیرون بیام!!!حتی حاضرم بشکنم...میخوام بعد از کنکور سوال پیچش کنم...مجبورش میکنم همه چیزو تعریف کنه و حقیقتو بگه با اینکه میدونم حقیقت وحشتناک تر از اونیه که بتونم تحمل کنم...بعدش میخوام باور کنم...فقط...امیدوارم دردش اونقد زیاد باشه که بشکنتم...وگرنه هیچ عاقلی نمیتونه تحمل کنه و دیوونه نشه حتی من که تو عمر 19 سالم بارها و بارها خیانت و دروغ و دشمنی و کینه و جدایی دیدم...

mia سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 15:54

کی چی قضیه چیه پریسایی؟
چرا انقد بهم ریخته ای؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد