once again

once again

I`ll be waiting for U :]
once again

once again

I`ll be waiting for U :]

22 اردیبهشت 97

باید قبول کنم به تهش رسیدیم؟... کجای راهو اشتباه رفتیم...عشق ابدیمون یه سالم دووم نیاورد... زندگی بدون تو سرده ماه من:) نمیتونم مقصر بدونمت...خودم خواستم برنگردی به زندگیم... فقط کاری رو کردی که...حس میکردی جبران اشتباهاتته...خواستی یه بار واسه همیشه نجاتم بدی... بدون عشقت دیگه هیچی نیست که بخوام بانوی مهتاب...حتی...مرگ...حتی کشتن...وحشت...انتقام...لبخند...بلند شدن...بیدار شدن از خواب...هیچی نمیخوام:)تو رو خواستم...دنیا بهم ندادت...حتی عشقتو از قلبم گرفت...درد...اشک...سکوت و پوچی... واقعا خدایی نیست:))اگه بود...انقد ظالم نبود... بمیرم واسه قلبت مرواریدم...واسه عشقمون...واسه رویاهامون... خدا هستی؟... میبینی منو؟... من که پاک موندم... اصلا من هیچی...آهوم چه گناهی داشت؟:))) عاشقم شد همین...واسه عشق مجازاتش کردی؟:))
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد